| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Hook Turrila-addikti

|
Lähetetty: Lau Huh 12, 2008 14:39 Viestin aihe: Buhund - kiinnostuskysely |
|
|
Nyt olisi huhtikuu, ja Humella alkaa olla tuloksia kohta sen verran, että se voisi mahdollisesti täyttää kriteerini ja saada lapsukaisia.
Eli millaista kiinnostusta ihmisillä olisi buhundpentueelle?
Emä on vAGIW-07 vBELW-07 Blakkendel Rybb'N'Decker ja isä on vielä mietinnässä. Mahdollisesti BH MV-07 vAGIW-07 vBELW-07 vRUSW-07 Svartvista Tur I Oturen, tai eräs toinen uros, jonka omistajalta kyselen asiaa piakkoin.
Nytheti ajankohtainen tämä asia ei ole, sillä Hume ei ole vielä valio, eikä tuo Vitokaan vielä ole, mutta molemmat valioitunevat ihan tässä kohtapuoliin agilitystä. Tuskin menee kuukauttakaan.
Humella on 3xSERT, 1xCACIB (1xBIS2-sijoitus!), se kisaa paimennuksen A-lohkon kakkosluokassa ja agilityn MAXI III-luokassa.
Se on rekisteröity vFCI:n koirarekisteriin, ja tällä hetkellä se on n. 2,5 vuotta vanha.
Hume on paimentavasta suvusta, eikä se ulkonäöltäänkään ole yhtään hassumpi.
Viton kanssa pennuista tulisi mustia tai vaaleita.
Voin mahdollisesti piirtää jollekin jotkut buhundkuvat, jos tästä pentueesta ottaa koiran. En kyllä kaikille, mutta jollekin.
Pentu maksaa 1000v€.
Jos on tarpeeksi kiinnostuneita niin Humen valioiduttua pentue olisi tulossa. Jos ei ole tarpeeksi kiinnostuneita, niin pentue tulee vasta joskus paljon myöhemmin (tyyliin puolen vuoden päästä) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Viuki Turrila-addikti
|
Lähetetty: Lau Huh 12, 2008 17:19 Viestin aihe: |
|
|
Olisin ainakin näin alustavasti kiinnostunut pennusta, Khiihin mikäli saamme kaverini kanssa pystyyn. Todennäköisemmin kuitenkin Rälläronttiin. Omistan kaksi virt. buhundia, Pepin ja Vinjan(nimestään huolimatta uros).
En nyt oikein muuta keksi. Harrastaminen olisi suht. monipuolista(Näyttelyt, viesti/jälki, paimennus + joku muu laji). Kuvia katselen :D Uros tai narttu, en vielä tiedä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jolie Turrila-addikti

|
Lähetetty: Lau Huh 12, 2008 19:43 Viestin aihe: |
|
|
Yyh miten vastustamaton tarjous. Olisin erittäin kiinnostunut pennusta, kun hurmasit jo niillä Freian pentujen kuvilla. Jos olisit valmis Joliette Coyotesiin antamaan pennun, pulittaisin heti virtuaalitonnin päivineen kaikkineen! Mikäli pennut siis syntyvät syksymmällä (: _________________ i just love cows
!! rats. leiri 9.-13.6 & mökillä 19.-21.6 !! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kate Turrila-addikti

|
Lähetetty: Lau Huh 12, 2008 21:44 Viestin aihe: |
|
|
Minäkin olisin mahdollisesti hyvinkin kiinnostunut. Eiköhän tuo OM olisi siihen mennessä valmis kun nuo pennut syntyy. Mutta joka tapauksessa olisin valmis erittäin mielelläni tarjoamaan kodin yhdelle buhund lapselle ((: _________________ Elämä naurattaa.
Se on niin helvetin hupaisaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hook Turrila-addikti

|
Lähetetty: Lau Huh 12, 2008 22:08 Viestin aihe: |
|
|
jolie:
Ehkä siitä ei voi puhua "syksymmällä", kun mietin pentuetta ihan siis hetipiakkoin kun toi narttu on agilityvalio (ja jos en sitä toista urosta saa, niin kunhan uroskin valioituu). Edellisistä kisoista päätellen siihen ei enää kovin pitkään mene. Humella on kolmosluokasta jo yksi vKUMA, Vitolla ei vielä yhtään, mutta sekin kisaa jo kolmosissa. Tähän tilanteeseen ovat päässeet kahdessa kuukaudessa, eli valioituminen tapahtunee varmasti aivan yhtä nopeasti.
Joka tapauksessa astutusta pitää odotella ainakin tuonne ensi kuun alkuun asti, kun ei viitsi tiineellä nartulla kisata ja sinne asti on ilmoittauduttu kisoihin.
Eli kuten sanoin, jos kiinnostuneita on, niin astutus on ensi kuun alussa. Jos ei ole, niin siirtyy siitä sitten myöhemmäksi. Tiineysaikakin on pari viikkoa. Luovutusikä kyllä syntymän jälkeen kun kukaan virtuaalityyppi jaksaisi kuitenkaan odottaa vauvaansa jotain neljää viikkoa (meillä on 6kk=1v -ikääntyminen, joten periaatteessa tiineydenkin pitäisi kestää kuukauden, mutta lyhennän sitäkin hieman, jotta en hirveästi kiusaa pennunostajia. :D) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jolie Turrila-addikti

|
Lähetetty: Lau Huh 12, 2008 22:17 Viestin aihe: |
|
|
Pääasia, ettei ihan heti tässä kuussa ole syntymässä kun olen fiksaamassa jcn hoitotoiminnankin kuntoon. Mutta olisin kiinnostunut kauniista tyttösestä (: _________________ i just love cows
!! rats. leiri 9.-13.6 & mökillä 19.-21.6 !! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hook Turrila-addikti

|
Lähetetty: Sun Huh 13, 2008 16:15 Viestin aihe: |
|
|
Ah, siinä tapauksessa.
Laitan näitä kiinnostuneitten nimiä muistiin ja ilmoittelen vaikka sitten kunhan pentue alkaa olla ajankohtainen.
Ja tosiaan, jos saisin vaan tuon Sigitiuksen kiinni niin tarkoitus olisi kysyä hänen mustaa buhundurostaan Vige Catosønnia, joka on vFIN & vSWE & vFRA PMVA, vFIN JVA, vPVA, vFBV, Vk3, BH täyttäen kriteerini kirkkaasti.
Jos Sigi ei suostu, niin uros on Vito.
Joka tapauksessa pentueeseen voi syntyä mustia tai vaaleita koiria, eli jos jollain on jostain syystä vain mustan buhundin kuvat (miksi epäilen tätä :D), niin ei siinä tule hankaluuksia.
//edit: Sigi suostui, eli uros on...
VIGE CATOSØNN!
Päivitettyine titteleineen, eli:
BH Vk3 vFIN JVA vPVA vFBV vPVV-08 vKANS & vFIN & vFRA & vSWE PMVA |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
donga Turrila-addikti

|
Lähetetty: Tii Huh 15, 2008 20:24 Viestin aihe: |
|
|
Mua kiinnostas ehkä uros. Mulla koiria kyllä on riittävästi, mutta ne kaikki on ylemmissä luokissa ja tuntuu supertyhmältä, kun ei ole alemmissa luokissa, joten uusi koira vois olla ihan jees :> Ja oon jonku kuukauden jo buhundia miettiny ja mulla ois jonkinlaiset kuvat vaaleelle urokselle.
Kisautus olisi varmaan enemmän toko, agi, PK- linjaa, mutta paimennuksesta pyrin toki valionarvoon sekä näyttelyissä käydään muun jengin mukana :3 Lisäksi joku flyball tms. on mahdollinen ja maastoestekki. Hieman sekalaista :D
Mutta tulisi team Hulttion ( http://irvikuva.net/virt ) ja tuota niin. Alustavasti tosiaan itekki oon kiinnostunut. ^^
Ja jos pojan saisin ja jos siihen päädyn, että voisin sen varmasti ottaa, tulisi herrasta tämän näköinen;
http://www.irvikuva.net/virt/IMG_9381.PNG - löytyy myös muutama useempiki seisontakuva :>
Tähän hätään mulla ei ole kuin yhden toisenkin vaalean uroksen kuvat, mutta ne on otettu niin huonosta kuvakulmasta, että ei oikein passais mulle itelle :D Mutta jos ei kasvattajalle kelpais niin toki voin yrittää metsästää parempiakin :> |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Teeny Turrila-addikti

Liittynyt: 31 Tam 2008 Viestejä: 109 Paikkakunta: Lappeenranta
|
Lähetetty: Tii Huh 15, 2008 20:49 Viestin aihe: |
|
|
Olen erittäin kiinnostunut tästä pentueesta, sillä Vige on ollut jo pitkään ihailunkohteeni, ja minulle kelpaisi tästä pentueesta musta uros koska tahansa.
Olen erittäin huono kirjoittamaan tähän mitään, mutta yritetään. Mitään romaania en aloita, sillä lyhyestä virsi kaunis ;)
Herra siis pääsisi asumaan yksityisissäni, kisanäyttöä löydät yksityisteni lisäksi tutkailemalla AK:ssani olevia linkkejä :) Olen suht aktiivinen kisaaja, mutta toki minullakin on näitä en-todellakaan-jaksa -kausia, ja toisinaanhan on hyvä pitää pausseja. Koiran kanssa tultaisiin harrastamaan vähän kaikkea laidasta laitaan. Koira saisi piirroskuvat, luultavimmiten minun piirtäminäni, joten näyttelykehillekin pääsisimme.
En todellakaan osaa, mutta olisin enemmän kuin iloinen jos saisin pennun tästä pentueesta! :D _________________ don't try to live so wise
don't cry 'cause you're so right
don't dry with fakes or fears
'cause you will hate yourself in the end |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hook Turrila-addikti

|
Lähetetty: Kes Huh 16, 2008 10:50 Viestin aihe: |
|
|
Donga: Taitaa olla Maxfrin Asgeir. Omistaja ei hirveästi tykkää jos pojun kuvia on virtuaalikoirilla.
Komea miäs se kyllä on <3
Harmittaa kun hirveän moni aktiivinäyttelyissäkävijäbuhundomistaja ei mielellään näkisi koiriensa kuvia virtuaalikoiralla, hankaloittaa kuvien hankintaa.
Miun pitää hankkia kymmenen buhundia niin sit niistä saa kuka vaan ottaa kuvia ja laittaa virtuaalikoiralle.
Mut tässä on vielä aikaa ennen pennun syntymää saati edes astutusta, niin hyvin kerkeää kuvia etsiä. Eikähän niitten kuvien tarvitse suorilta pennulla ollakaan. Tai siis mulla ei ole vaatimuksia, että pennun sivuilta on pakko löytyä kuvat ja 10 arkkia pitkä luonne ja kolmet kisatkin jo valmiiksi.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sikko Turrila-addikti

|
Lähetetty: Kes Huh 16, 2008 10:54 Viestin aihe: |
|
|
Donga mistä näyttelystä tuo kuva on otettu? o: Näyttää epäilyttävästi tutulta tuo halli.. _________________ JUST KIDDING |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
donga Turrila-addikti

|
Lähetetty: Kes Huh 16, 2008 14:13 Viestin aihe: |
|
|
Hmm. No sitten mun tosiaan pitää miettiä, jos ei tykkää, koska kuvatonta koiraa en halua ja buhundin kuvia ei ole helppo metsästelläkään, mutta pitää hieman seurailla netistä, että jos löytyy kivoja kenneleitä. :D
Sikko, Kajaanin pallohallista otettu. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sikko Turrila-addikti

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hook Turrila-addikti

|
Lähetetty: Tii Huh 22, 2008 16:27 Viestin aihe: |
|
|
Humesta on tullut valio!
Ei tosin agilityvalio, vaan paimennusvalio. Vähän kävi odottamattomasti. Kerkesi kisata kerran kakkosluokassa ja kerran kolmosluokassa ja siinä se sitten jo olikin.
GG Hume!
Astutus 2.5. ja pennut syntyvät 15.5.
Laitan oikean aiheen pystyyn sitten heti toukokuussa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|