Turrila Foorumin päävalikko Turrila

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy   
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
 Viimeisimmät aiheet kotisivuilleViimeisimmät aiheet kotisivuille   

Collieita WolfTameen tulossa. (pk & lk) CHARLIE

Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Tämä foorumi on lukittu, et voi kirjoittaa uusia viestejä, vastata vanhoihin tai muokata viestejä   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Turrila Foorumin päävalikko -> Pentueet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Evie
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Tor Maa 27, 2008 17:23    Viestin aihe: Collieita WolfTameen tulossa. (pk & lk) CHARLIE Vastaa lainaamalla viestiä

LYHYTKARVAINEN COLLIE -- M -pentue.
(Hikul Sani Pikul x WolfTame's Gleeful Gael)

Sijoitustyttöni, vKTV vPVA BH JK3 vFIN TVA WolfTame's Gleeful Gael, eli Geflan pentue alkaa pikkuhiljaan olemaan suunnitteilla, kun tuloksia on alkanut kertymään. Geflan molemmat vanhemmat ovat virtuaalimaailmassa, mutta suku on kuitenkin melko harvinaista.

Hikul Sani Pikul, eli Hinno on valloittava soopeli uros. Hinno on käyttövalio hausta, myös jäljellä on kilpailtu jonkin verran. Paimennusvietti löytyy veristä, Hinno on siis paimennusvalio. Agilityä ja tokoa on myös harrastettu jonkin verran ja tuloksiakin on.

Varaajat;
1. Charlie (Bramblers) - narttu - WolfTame's Made Of Honour
2. Miira (Copel) - narttu - WolfTame's Made Of Wonder
3. Sikko (Just Kidding) - narttu - WolfTame's Made Of Joy
4. Edla (Ice Q's) - narttu - WolfTame's Made Of Gold

Syntymäaika syntyvät: 01.06.2008 ja astutus tapahtui 23.05.2008.

----------------------------------

PITKÄKARVAINEN COLLIE -- O -pentue.
(Kastehelmen Filmaaja x Metsähiiden Hovineito Cyan)
- syntymäajankohdasta ei ihan vielä tietoa.

Ile -iskä on semmonen monitoimimies. Loistavia tuloksia löytyy niin käyttölajeista, ja onhan se muutaman maan muotovaliokin.
Vielä kilpaillaan haussa käyttövalioksi, sekä mahdollisesti agilityvalioksi.
Miina -mamma on myös aika monessa ollut mukana. Tavoitteena vielä mahdollisesti agility- ja käyttövalion arvot.

Suvusta löytyy mm. Twister Hyster's I am Only You & Töpsytassun Unelma, tuleva jalostuskäyttö pennulle toivottavaa :>>

Varaajat; [2/3]
1. Sigitius (Trin Taz) - uros - WolfTame's Organization XIII
2. wenya (Jauniklis) - skp?

Nimivaihtoehdot;
WolfTame's Obey Me 'Cause I'm Your Seme
WolfTame's Oh My Fucking God
WolfTame's Oink Oink
WolfTame's Omigosh
WolfTame's Oppressed Uke
WolfTame's Outlaw
WolfTame's Outsider

nimet by; Teeny & Sigiii, joten jos nimet ei kelpaa, niin olkaa hyvät ja ottakaa yhteytta heihin, tai sitten keksikää itse. :-DD

LYHYTKARVAINEN COLLIE -- P -pentue.
(BH Jk1 VAVA Firielin High Voltage x BH Hk1 VPVA VTVA WolfTame's Everything is Pretty)
- syntymäajankohdasta ei ihan vielä tietoa, heinäkuussa?

Luca -isukki on komea tricolour poika, sen osoittaa jo näyttelyistä saadut SERTitkin. Luca on agilityvalio, se kilpailee jäljellä ja tokossa (EVL). Paimennustakin on harrastettu jonkin verran, kenties vielä joku päivä Lucasta tulee vielä enemmän sillä saralla.
Lucalla ei ole ennestään sukua virtuaalimaailmassa.

Eevi -äiskä on myös ihan nätti narttu, sillä on useita PN -sijoituksia ja kerran se on ollut VSP. Eevi kilpailee agilityssä maxi3 -luokassa, se on tottelevaisuus- ja paimennusvalio ja hakukoiran ura alkaa urkenemaan.
Eevin suvusta löytyy muutamia tunnettuja koiria, mm. WolfTame's Black Lady ja Complete's All in One, sekä Revontulen Aarre.

Haluaisin pennuille ennenkaikkea rakastavat, huolehtivaiset ja pysyvät kodit. Sillä, että oletko vai et joka päivä tarkistamassa kisakalentereita uusien kisojen vuoksi, ei niinkään ole merkitystä valitseessani pennuille tulevia kotia. Toki toivon, että pennun kanssa edes muutamasti käytäisiin kisakentillä.
Ilmoittaessasi kiinnostustasi, kerro minne koira menisi (kennel/yksityinen?), millaisia tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on pennun varalle ja aiotko käyttää pentua mahdollisesti jalostuksessa.
Ottaisin myös mielelläni yhden pennun sijoitukseen tästä pentueesta, mutta ei se välttämätöntä ole.
Valitsen kodit yhdessä Juulian kanssa, koska hän on ollut niin kiva ja ottanut Eevin itselleen sijoitukseen. : D

Varaajat; [0/3]
1. nimi (paikka) - skp?
2. nimi (paikka) - skp?
3. nimi (paikka) - skp?

Nimivaihtoehdot;
(u.) WolfTame's Prince Charles
(u.) WolfTame's Prince [keksi itse!]
(n.) WolfTame's Princess Victoria
(n.) WolfTame's Princess Madeleine
(n.) WolfTame's Princess [keksi itse!]

-- ja jos nimet ei miellytä, kerro ja käsketään teeny ja sigi paikalle : -DD

Jo syntyneiden pentueiden tiedot löydät täältä

Viimeinen muokkaaja, Evie pvm Tii Kes 10, 2008 15:18, muokattu 88 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
HeidiF
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Tor Maa 27, 2008 17:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Apua kun sijoitusnahka kiinnostaisi, mutta nahkoihinpa ei ole kuvia. Nyt vatuttaa. -____-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Evie
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Tor Maa 27, 2008 17:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

HeidiF kirjoitti:
Apua kun sijoitusnahka kiinnostaisi, mutta nahkoihinpa ei ole kuvia. Nyt vatuttaa. -____-

Mulle ne kuvat ei oo kamalan tärkeet, vaikkakin ihan kivat ois tietty olla, mutta ei niitä välttämättä tarvitte heti olla. Tässä on aikaa kysellä lupia ja sellai? Eli sijoituksen kanssa olisi enempi tärkeetä se, että kisattaisiin suht aktiivisesti noissa käyttölajeissa enempi, paimennuksessa jne. Mäkin nyt vähän voin jossain autella kisaamisen kanssa noiden sijoituksien kanssa. Näyttelyt sitten sivu juttu. Mutta mieti vielä, että haluutko sen oikeesti.
Takaisin alkuun
Sikko
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Tor Maa 27, 2008 17:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuinka pian on melko pian? : D Meinaan vaan, että suunnilleen koska pennut syntyvät.

Viimeinen muokkaaja, Sikko pvm Tor Maa 27, 2008 18:20, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
HeidiF
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Tor Maa 27, 2008 17:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Toisaalta, mä olen menossa pariin näyttelyyn tässä, niin voisin koittaa kuvailla. Tietysti voisin kuvalupiakin kysellä, enpä vaan tiedä minne kaikkialle ihmisillä on lupia. (:

No laitan tähän nyt lisää infoa, kyllä mä jostakin saan kuvat jos ylipäätänsä pennun saaminen on mahdollista :')

Eli pentu tuli Team Tribeen (sivuja paha näyttää kun ulkoasu puuttuu vielä, mutta entinen Federen's siis, nimi vain vaihtui) jossa on ennestään 5 koiraa (4 australianpaimenkoiraa ja 1 sheltti). Kisanäyttönä toimikoon vaikka vPVA vBH vEK1 vSchH1 vBELJW-07 vRUSJW-07 Blue's Fly With Me "Fila", jonka kalenterit tosin ovat itse sivulla hieman päivittämättä, kun tulen tosiaan koko sivut uusimaan. (:
Nimenomaan käyttöpuoleen tulisi koiran kanssa painotettua, hommattaisiin ainakin paimennusvalionarvo, PK-lajeissa tähdättäisiin mahdollisimman korkealle tottakai. Lisäksi tulisi joku/joitakin lajeja, esimerkiksi koiratanssi tai agility. Toki näyttelyissäkin käytäisiin, sellaiset kuvat hankin, että siihen on mahdollisuus, tietysti menestyminenkin olisi mukavaa :')
Pyrin kisaamaan aktiivisesti koirien kanssa mutta nyt (helmi-maaliskuussa) on ollut hiljaisempaa koulun takia.

Ja sijoituskoira käy siis mulle hyvin, mikäli kuulostaa yhtään sopivalta kodilta.
Takaisin alkuun
Mariza
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Tor Maa 27, 2008 18:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hih hih tungen tänne ja tyrkytän mun pehkopentuettaikin ;)

Evie: Olis ehk nahka kiinnostanut, mutta jätän tällä kertaa ottamatta ;)
Evie
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Tor Maa 27, 2008 19:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sikko kirjoitti:
Kuinka pian on melko pian? : D Meinaan vaan, että suunnilleen koska pennut syntyvät.

No siis joskus parin viikon päästä, mikäli varaajat ovat ilmoittautuneet siihen mennessä. Ootko sää kiinnostunut siis pennusta?

HeidiF, olisi tosiaan kiva nähdä tuo team Tribeen sitten, kun on valmista. Mielellään en keskeneräiseen paikkaan anna, mutta ehkä voisin kumminkin tässä tilanteessa. Kyllä, voisin sulle pennun antaa.

Hahha =D No, toivottavasti on löytynyt sopivia ostajaehdokkaita Rokin ja Belindan pentueelle. Ei parane olla liian nirso =D
Takaisin alkuun
Sikko
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Tor Maa 27, 2008 19:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kun kun mulla vois kiinnostaa, mutta jag har en koeviikko tästä suunnilleen kaks viikkoa eteenpäin ja kenneli on vielä vähän vaiheessa. : D Ois kiva saada se ensin valmiiksi. Hmm.. Onko sulle tulossa tässä joskus muita nahkapentueita?
Takaisin alkuun
Lania
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Tor Maa 27, 2008 19:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voi että tekisi niin mieli ottaa nahkavauveli, nuita vanhempiakin olen ihaillut jo niin kauan :P. Voi että.
Miulla tässä valmistuu kohtapian uusi kennelini, jossa myös nahkat kuuluu kasvatukseen ja nahkoille olisi vielä tilaa (:
Voi vitsit kun houkuttelee nyt niin paljon, aah. Ainoa on ne kuvat, kuvia ei kyllä nyt tällä hetkellä vielä ole, että täytyisi niitä sitten löydellä tässä.
Tosin yhden uroksen kuvat taitaapi jemmassa olla, mutta täytyisi sitten katsella tarkemmin.
Mutta juu, enskuussa oon pariin näyttelyyn menossa, että voisi vaikka vähän räpsiä sielläkin kuvia jos nappaisi sitten hyviä kuvia (:

No juu, paremmin infoa laittelisin tulemaan, kun saan pian valmistuvan kennelini valmiiksi.
Mutta juu, kisautuksesta voisin laitella jo vähän. Firielin koiria voisin laitella näytille vähän kisautuksen puolelta, että minkälaista olisi sitten luvassa.
Taran, Redin ja Kendan sivuilta voisi vaikka katsoa esimerkkiä kisautuksesta.
Pennun kanssa painotettaisiin ainakin agilityyn, tokoon, paimennukseen ja varmasti pariin pk-lajiin. Muitakin lajeja tultaisiin kisaamaan, esim. koiratanssia, flyballia, maastoesteitä ja näyttelyihin painotetaan myös jos nyt ne kuvaset löytyisi.
Valioksi asti kisaisimme monissa lajeissa.

Mutta juu, nyt kyllä kiinnostusta ja innostusta tälle pennulle löytyisi :)
ja periaatehan on et täält hävitään ystävinä.
Ootte lojaalisii, oon kiitollinen siitä.

- Poissa 12.05. - 19-06.
Takaisin alkuun
Fanni
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Tor Maa 27, 2008 21:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo mää nyt päätin että mää voisin tästä seuraavasta pehkopentueesta pikkuisen ottaa :'). Sää varmaan tiedät että millaiseen kotiin olis tulossa, mutta mä nyt kirjotan tähän pikkusen esittelyn.

Eli pentu tulisi Pretty One'siin (eli ent. Delfyne). PO'n sivut ovat viellä vaiheessa, mutta se ei ole ongelma koiran sivujen tekemiselle tai kisaamiselle, ja luultavasti saan remontin loppuun ennen pennun syntymää :>. Pennun sukupuolesta en vielä tiedä.

Aktiivisesti kisattaisiin ainakin paimennuksessa, tokossa, agilityssä ja flyballissa, sekä PK- lajien puolelta luultavasti PAJÄssa tai PAEKissa. Ja BH- koe tietenkin suoritetaan. Koiratanssissa ja maastoesteessä kisattaisiin siinä sivussa. Ja kuvista riippuen näyttelyissäkin. Valioksi asti kisataan ainakin paimennuksessa, tokossa, flyballissa ja yritetään sitä käyttövalion arvoakin saavuttaa :>.

Yhden sellaisen 3-4 pennun pentueen haluaisin koiralla teettää.
Kisanäyttönä toimikoot vaikka Afrodite

Puhutaan sit mesessä lisää :')
Evie
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Tor Maa 27, 2008 22:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sikko, joo on mulla tulossa sitten toinen nahkapentue vähän myöhemmin Geflalle, isänä tulee olemaan mitä luultavammin evm -isä. En ole kuitenkaan varma, että ehtiikö tämä sen parin viikon sisään ja syntymäpäivän jälkeen on joku 2vk aikaa tehdä sivut, että siis sulle mielelläni pennun annan myös, mutta mieti, kumpi pentue on sitten sulle parempi. ;) Ja kivempi tietty ois, jos kenneli, mihin pentu menis niin ois valmis.

Lania, noilla perusteluilla sulle lähteekin pentu, mutta ennen kuin lupaan varmaksi, kyselen, että majaileeko Frida edelleen tuolla Firielissä, kun ei näkynyt koirat- sivuilla sitä. : s Sen sivut siis mulla kyllä on tallessa ja kävinkin just kattelemassa, mutta varmistelen vain vielä sen tilannetta, ettei ole unohtunut : D

Ja Fannille mainostelin kanssa mesessä, lähtee myös sulle pentu tokitoki. ;> Tässä mietin, että jos se pentue olisi se max. 3 pentua, kun suku ei kumminkaan oo ihan tuntematonta ja sellai ja muitakin suunnitelmia on tän yhdistelmän varalle jne, jotka ei tosin oo vielä läheskään varmoja! kattellaan ja jutellaan niistä sitten myöhemmin kumminkin, ei ihan nyt ajankohtaisia ajatuksia nää.

Eli joo, nyt ois sitten jo kaksi varausta nahkoille Ja yks pehkoille.. Huh! Kun ootte nopeita, aattelin et sais jonku puol vuotta venailla : D
Takaisin alkuun
Lania
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Tor Maa 27, 2008 22:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Majaileehan Frida edelleen Firielissä, kaikkia koiria en siis juurikaan tosin ole laittanut näkyville vielä koirien sivuille, mutta kyllähän siltä sivut silti löytyypi (:
Fridan kanssa ollaan pikkuhiljaa nyt alettu kisaamaan, kun sain muita koiria nyt kisailtua, että Fridan kisakausi alkaa nyt aktiivisemmaksi.
ja periaatehan on et täält hävitään ystävinä.
Ootte lojaalisii, oon kiitollinen siitä.

- Poissa 12.05. - 19-06.
Takaisin alkuun
Hayano
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Per Maa 28, 2008 08:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voi että kun pehko kiinnostais mutta empä uskala ottaa ku edellisetkii on vielä ihan kesken :/ :D
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Per Maa 28, 2008 12:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Evie kirjoitti:
Sikko, joo on mulla tulossa sitten toinen nahkapentue vähän myöhemmin Geflalle, isänä tulee olemaan mitä luultavammin evm -isä. En ole kuitenkaan varma, että ehtiikö tämä sen parin viikon sisään ja syntymäpäivän jälkeen on joku 2vk aikaa tehdä sivut, että siis sulle mielelläni pennun annan myös, mutta mieti, kumpi pentue on sitten sulle parempi. ;) Ja kivempi tietty ois, jos kenneli, mihin pentu menis niin ois valmis.

Hmm, tää on vaikea päätös. : D Voisin kuitenkin ottaa pennun ennemmin tuosta Geflan pentueesta, kun aika tosiaan nyt on enempi ja vähempi kortilla kaikenmoisen kouluhässäkän takia. Haluan kuitenkin majoittaa koiran ihan valmiiseen kenneliin, ettei kisaamisesta tule kauheaa sähellystä. Sitä ei muutenkaan tiedä, tulenko toisiin aatoksiin nahkapennun suhteen sitten kennelin valmistuttua. Joten jos sopii, niin mulle voi valmiiksi varata yhden naperon Geflan pentueesta. :-D
Takaisin alkuun
Wolfie
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Per Maa 28, 2008 14:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olisin kiinnostunut pennuistasi. Olen kasvattanut collieita tämän vuoden alusta asti ja olen kisaillut ahkerasti ja tulen tulevaisuudessakin kisaamaan. Pennulla olisi paljon kavereita ja muutenkin hyvä olla. voit käydä kurkkaamassa kenneliäni ak linkistäni tai TÄSTÄ. Kennelini entinen nimi on Kennel Sagura's mutta jouduin vahtamaan nimeä. JOs tulee jotain kysyttävää jota haluaisit tietää niin kysy. Olisin erittäin innostunut ostamaan jonkun pennuistasi. Ai niin olisin kiinnostunut pehkosta, jos se ei käy niin nahkakin kelpaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti IRC-Galleria MSN Messenger
Petra
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Per Maa 28, 2008 14:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuun nyt tänne antamaan oman mielipiteeni koska omistan Hanin. Vaikka periaatteessa valta ei ole mun pentujen ostajien päättämisessä, ja vaikka Evie olikin tonne laittanut, että aktiivinen kisaaminen ei ole pakollista, niin silti mun mielestä olisi mukavaa että näillä Hanin pennuilla kisattaisiin kuitenkin jonkun verran, koska muuten niistä saa sen kuvan että ne lojuvat ja olevinaan vain odottavat kisaamisuran alkua. Lisäksi toi Wolfien kisanäyte ei oikein vakuuttanut mua, vaikka okei, oot alottanut vasta tän vuoden alussa, mutta kohta on kumminkin jo huhtikuu, ja olis mukava että kolmessa kuukaudessa kisaittas enemmän kuin yksi läpäisty perusrata..

Mutta se oli vain minun mielipide :D
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti IRC-Galleria
Wolfie
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Per Maa 28, 2008 14:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen nyt odottamassa vielä yhden näyttelyn ja paimennuksen tuloksia. Ymmärrän hyvin huolesi^^ Mutta sen voin sanoa ettei kukaan koiristani jää vain lojumaan, niillä kisaan aina kun tulee kisoja eteeni.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti IRC-Galleria MSN Messenger
HeidiF
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Per Maa 28, 2008 16:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos kiitos, mulle käy siis kumpi vaan sukupuoli, ihan vaikka miten sä itse haluat. Pitää tosin vähän kattoa miten saan niitä kuvia! (:

Ja tosiaan, kiva että onnistui. Team Tribe on siis periaatteessa ihan sama kuin Federen's, mutta kyllästyin nimeen kun ei ollut itse keksimäni ja sitä myötä pitää ulkan vaihtua. Kaverini tekee ulkan minulle toivottavasti, kyselen lisää milloin ehtisi, varmaan aika pian. (:
Takaisin alkuun
Fanni
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Per Maa 28, 2008 17:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Petra kirjoitti:
Tuun nyt tänne antamaan oman mielipiteeni koska omistan Hanin. Vaikka periaatteessa valta ei ole mun pentujen ostajien päättämisessä, ja vaikka Evie olikin tonne laittanut, että aktiivinen kisaaminen ei ole pakollista, niin silti mun mielestä olisi mukavaa että näillä Hanin pennuilla kisattaisiin kuitenkin jonkun verran, koska muuten niistä saa sen kuvan että ne lojuvat ja olevinaan vain odottavat kisaamisuran alkua. Lisäksi toi Wolfien kisanäyte ei oikein vakuuttanut mua, vaikka okei, oot alottanut vasta tän vuoden alussa, mutta kohta on kumminkin jo huhtikuu, ja olis mukava että kolmessa kuukaudessa kisaittas enemmän kuin yksi läpäisty perusrata..

Mutta se oli vain minun mielipide :D

Mulle tuleva pentu ei ainakaan tule vain kennelin koristeeksi, sen voin sulle luvata :D. OT.
Evie
Turrila-addikti

LähetäLähetetty: Per Maa 28, 2008 20:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juu, Sikkolle voin varailla sinne Geflan pentueelle alustavasti pennun, toivottavasti vielä muistan silloin, kun sen aika on :D

HeidiF, mulle on ihan sama, otatko uroksen vai nartun, mutta narttuja yleensä olen sijoittanut, katsellaan kumminkin sitä sen perusteella, minkälaisia kuvia saat. : )

Joo, määkään en kovin Wolfien "jutuista" ole vakuuttunut, kun sun piti tietääkseni ottaa jo J -pentueestakin pentu, mutta susta ei kuulunut sen pennun suhteen mitään sen jälkeen kun varasit? :s Juu ja kisausksen kanssa samoilla linjoilla Petran kanssa, mutta mä en siitä kamalasti välitä, mutta jos Petra haluaa, niin se on laki =D

Juu, ja Petran mielipiteitä mun täytyy toki kunnioittaa, kun petra ite on kisannut Hanin ja saan kunnian käyttää sitä jalostukseen WolfTame -nimen alla. (:
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Tämä foorumi on lukittu, et voi kirjoittaa uusia viestejä, vastata vanhoihin tai muokata viestejä   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Turrila Foorumin päävalikko -> Pentueet Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Pikavippi

Ilmoita ylläpidolle asiattomasta foorumista

Hanki sinäkin ilmaiset kotisivut, ilmainen foorumi tai blogi